Renew Insuran Dan Roadtax Tanpa Sebarang Dokumen Cepat, Jimat & Selamat


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Terima kasih kerana mengunjungi web ini renew4all.blogspot.com .  Saya WM Azrull, Pengarah Urusan AY CHARISMA RESOURCE (Reg No: 002903444-X). Saya juga ahli MTA yang bernaung di bawah Etiqa General Takaful Berhaddengan kod: MTA-G20424. Saya juga mewakili syarikat2 takaful lain di Malaysia.
Anda boleh hubungi/whatapps saya 019-2274097 pada bila-bila masa.
Saya perhatikan ramai mengambil cuti terpaksa atau keluar hampir separuh hari semata-mata untuk renew insuran atau renew roadtax. Mereka terpaksa mengharungi kesesakan lalu lintas, panas dan hujan, banjir dan guruh. Hal ini memang tidak digemari dan pasti sangat boleh dielakkan.
Ramai renew insuran semata-mata untuk renew roadtax tanpa mengetahu hak mereka sebagai pemegang polisi. Apabila kemalangan berlaku, mereka terpaksa mengeluarkan wang sendiri (seperti bayaran towing & akses) sedangkan mereka dilindungi oleh polisi insuran. Mereka juga tidak tahu prosidur sehingga sesetengahnya ditipu pihak yang tidak bertanggungjawab

Tiada ulasan:

Catat Ulasan